Jultorg

Hej på er har just pysslat färdigt med mina julkort och annat julpyssel som jag och mammsen ska sälja på vårat lilla jultorg, vi har nämligen hyrt en liten "torgplats" här i Helsingfors i ett litet köpcentrum. Där vi ska sälja lite julkort, paketkort och annat trevligt . Det ska bli spännande att se om det blir någon åtgång på våra hemmagjorda julkort! Nej nu är det dags att hänga upp lite tvätt och sedan ta en liten varm dusch och hoppa i favoritpyjamasen och sedan är det nattinatt för lilla mig, ska upp tidigt imorgon. Är ju inte så van att kliva upp så tidigt. Jag är en liten nattuggla som inte lägger sig förrän in på småtimmarna. Ha det så bra tills vi hörs igen! :D

Tjingeling på er och sov gott, det ska jag göra.
Kramar N
ina










Kommentarer
Postat av: Anonym

Korten ser ju hur fina ut som helst! Låter jättemysigt att stå och sälja saker på "torgplats"!

2008-11-26 @ 07:56:25
URL: http://www.annikas-smaskens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters