Äntligen hemma igen...

Hej på er igen!
Hoppas att allt är bra med er?! Själv så kom jag hem från jobbet idag, min lilla syster och hennes familj var på resa och det var väldigt trevligt ! Vi har varit på stan hela dagen tog en liten fika på Cafe "Picnic". Jag åt en god italiensk baguette som består av ost, skinka, tomat, oliver, rödlök och dressing och en kopp te. Sedan strosade vi runt lite i Kamppi köpcentrum och tittade bl.a. in på Marimekko, Pentik och Moko, man hittar ju alltid nåt trevligt som man skulle vilja köpa, men det går ju inte att köpa allt ! Vi fortsatte mot Salutorget där det har varit strömmingsmarknad hela veckan, där finns det en mängd goda skärgårdsprodukter att köpa sill, strömming, bröd, senap från Hangö ja you name it...
Vi kommer att skriva mera om marknaden vid ett senare tillfälle.Jaa och nu är jag hemma igen och tar det lugnt ,uppdaterar bloggen lite grann medan tv:n är på i bakgrunden, Caroline och hennes familj har åkt igen det är ju lite trist tycker jag...för man saknar ju henne massor! Men jag vet ju att vi ses snart igen:) Nu får jag önska er en riktigt härlig lördagskväll, själv så ska jag äta nåt smått och sedan ska ja kolla på "Stjärnor på is" och ta det lugnt.

Tjingeling på er
kramar Nina













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters