Äntligen...

Äntligen så damp den ner i brevinkastet, den efterlängtade dvd:n
"Sex and the city-The Movie" .
Det var ju bara ett måste att beställa den, när man är ett sånt fan av serien, nog för att jag redan sett filmen på bio i somras...Så nu har jag laddat upp med en massa gottigottgott, ostbågar, läsk, plockgodis, choklad och  jag har dessutom bakat en smulpaj med hallon/blåbär och cocosflingor blir supergott med vispad vaniljsås. Ska lägga in receptet på pajen. Jaaa det blir en härlig kväll framför tv:n med en massa godsaker att svulla med :) Jag önskar er en trevlig Halloween helg!

Tjingeling på er till nästa gång

Kramar Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters