Ett annat smultronställe...

Ett annat smultronställe som jag ofta slinker in mig hos är Kahls kaffe och tehandel på Fältöversten,Karlaplan. Där finns mycket olika smaker på rooibos te(svenska bär, rabarber /grädde och rooibos bubbel bl.a.rena himmelriket för mig:) sedan säljer dom urgod chokladtryffel från la pralin, kaffe,  teburkar och tekoppar medmera. När jag lämnar butiken brukar jag ta med en rooiboste to go...



Adressen är Fältöversten,Karlaplan 13,115 20 Stockholm
 www.kahls.se



 Syster Nina

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla, va roligt att höra:)!

2008-10-02 @ 11:35:40
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters