Lördagen

Just nu ligger jag hemma och är sjuk, inte något vidare roligt! Med tanke på att jag faktiskt varit sjuk för 1 vecka sedan, men tydligen inte försvunnit helt. Det tråkiga med att vara sjuk är att man inte är sugen på mat, har ingen lust att stå i ett kök och laga god mat. Helgen är ju till för att äta gott och njuta. Men det mesta jag njutit av är alla mina olika tesorter smaksatta med honung och citron ONLY! Så har min helg sett ut i stort sett. Hoppas jag blir bättre snart för man blir ju så otroligt uttråkad!

Hoppas ni haft en underbar helg allesammans!

Syster Carro

ps. får väl gurgla halsen med saltvatten, som min kära syster Nina rekommenderade!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters