Onsdagkväll

Hej på er!
Har haft en riktig chillar dag idag, har suttit vid datan nästan hela dagen och skrivit lite nya recept, surfat lite och hållit på med bloggen. Har gjort lite nytta också: tvättat. Jag vet inte hur det alltid lyckas bli så himla mycket tvätt? Ialla fall så har jag tvättat och nog med det...har dock haft planer på att gå ut och ta en liten promenad till stan och gå till Ruohonjuuri och köpa lite salt och Indianscker (det börjar bli slut i mitt skafferi) i och sedan ska jag handla lite middagsmat idag blir det den klassiska rätten Spaghetti Bolognese så det är väl bara att röra på pokarna och bege sig ut i det ruskiga vädret... Ha det så bra! Vi hörs snart igen.

Tjingeling på er
Kram Nina

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters