Fredag

Gó kväll på er!
Idag har det varit en riktigt skön och vacker höstdag igen och så var det ju löning igår,kan det bli bättre?!Förstås så tog jag en sväng på stan i det vackra höstvädret och gjorde några små uppköp , några rosa toppar från Gina Tricot och ett par bruna mysisbyxor från HM.Sedan var jag också inne på Marimekko och suktade efter det
rosa /gröna "Tantsu" tyget som jag har tänkt att köpa och sy till gardiner (dessa finns även i min favoritserie"Sex and the city" hemma hos Carrie Bradshaw ) men det får bli en annangång. Nej nu ska jag kolla på en film jag tror det blir "Brokeback Mountain" eller "Arn" i mina nya mysisbyxor. Ha en trevlig fredagskväll och ta hand om er!

 

Tjingeling på er
Kramar från Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters