En fredag med vin och plast

Igår hade jag ett jätte mysigt Tupperware-party hemma hos oss! Blev verkligen en lyckad kväll, med massa snittar och vin! Inte nog med att försäljningen gick bra då vi endast var 7 personer, så fick jag en extra tackgåva som värdinna! Alla knivar i Tupperware! Stor lycka! Så nu längtar jag till den 15:e december då älsklingarna kommer hem! Är ni som bor i Stockholm intresserade av att ha en Tupperware demonstration hemma hos er och vara värdinna så maila till oss på [email protected] så får ni numret till en härlig kvinna som säljer!
Att vara värdinna är hur enkelt som helst! Bjud in gäster, bjud på lite fika så sköter försäljaren allt! Plus så får du som värdinna presenter! Hur bra är inte det egentligen?

Dock i en annan färg! Men värdet på dessa är ca. 1500:- för alla!

 



Jag bjöd även på lite goda och mumsiga snittar!
Snittar: Fetaostcréme på Wilmas Knäckebröd, Ärtpesto på danskt rågbröd, Laxsnittar med djion och tunnbrödsrullar
Alla recept finns på bloggen under "Röror & Såser"
Vin: Yellow Tail och Tre apor

Trevlig Helg!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters