Trettondagsafton

Idag är det trettondagsafton och jag har haft en riktigt trevlig och skön dag. Vaknade ganska tidigt kokade min mannagrynsgröt. Sedan så har jag  småstädat lite här hemma, tvättat några maskiner med tvätt, tittat på "Saltkråkan" bloggat lite, läst i min bok "Livets aviga och räta" skriven av Kate Jacobs. Den handlar om en ensamstående mamma och hennes dotter som driver en garnbutik på Manhattan. En mycket trevlig bok kan varmt rekomendera den, man får inspiration till att börja sticka... Den ska även bli film som beräknas ha premiär år 2010. Julia Roberts har köpt filmrättigheterna och kommer även att spela en av huvudrollerna. Trevligt tycker jag för att hon är en bra skådesspelerska. Nåt att se framemot :) Nej hörni nu ska jag ta och hänga upp min tvätt och sedan ska jag bege mig ut på en liten härlig vinterpromenad ( utan snö :(  )

Ha det så bra tills vi hörs igen .
Tjingeling på er kramisar Nina



Kommentarer
Postat av: Carro

Den här boken måste man ju läsa! :D Bra tips där!

2009-01-06 @ 18:25:40
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters