Sommarens söta

Här kommer ett litet somrigt boktips: "Sommarens söta" 180 recept för soliga och regniga dagar av Lisa Eisenman Frisk och Monica Eisenman. Jag fick denna ljuvliga receptbok med härliga, underbara recept och bilder av min kära lillasyster Caroline i födelsedagspresent. Här finns både lätta och lite svårare recept att pröva på nu under sommaren och ja varför inte även framåt hösten när man ännu vill ha kvar lite sommarkänsla... Nästa gång jag ska baka ska jag ge mig på rulltårtsreceptet med hallon och lemoncurd det ser verkligen smarrigt ut! Här finns också ett recept på Limoncello (citronlikör) som min mamma säkert skulle vilja ha:) det är nämligen hennes favoritlikör.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters