The King ...

The King of Pop, Michael Jackson har lämnat oss! Han var den största! Han dog alldeles för ung. Michael Jacksons barn har mist sin far, hans mor, far och syskon har mist en son och bror och världen har mist sin King of Pop!(För mig så finns det bara en King of Pop och det är Michael Jackson och en Queen of Pop som är Madonna...jag tror det är många som håller med mig?! Det finns många andra bra artister men ingen slår dessa två! ) Jag minns när man dansade till hans musik på skoldiscot och försökte göra han till  bl.a. "Thriller", "Beat it" , "Bad" , "Billie Jean" m.m för länge, länge sen men oavsett det så känns hans musik  alltid fräsch... Han var och är fortfarande en av mina favoriter och jag har många goda minnen till hans musik men även lyssnat på hans musik när man har känt sig nere och deppad. Den här händelsen har chockerat  och berört hela världen, att denna legendariska popikon har dött känns väldigt sorgligt och overkligt. Man tycker ju att de är odödliga! Hans musik kommer alltid att leva vidare i många hjärtan...



Våra tankar går till Michael Jacksons familj. Tack än en gång för din musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters