Rensa i röran med Feng shui

Nu vill jag tipsa er om en mycket bra och användbar bok. Det är min lilla bibel! Har dock inte läst i den på ett litet tag annars så brukar den få följa med mig på resor och till jobbet. Den heter så mycket som "Rensa i röran  med feng shui"skriven av Karen Kingston.

När man har läst den här boken så blir man inspirerad av att börja rensa bland alla sina saker, gå igenom bl.a.sin garderob, kolla igenom bokhyllan, städa på vinden eller i källaren osv. Karen Kingston skriver om att när vi rensar och städar ut så befrias man från negativa känslor och ger plats åt ny positiv energi. Vilket är bra! Tänk på hur mycket saker man samlar på sig genom åren, behöver man verkligen allt detta?! Förstås så ska man inte göra av sig med saker man tycker om eller använder ,vilket är självklart men allt det andra. Detta är som sagt var min lilla bibel och jag rekommenderar den varmt! Det här är en bok som har  förändrat mitt liv! Plus att man kan läsa i den då och då och bli påminnd om att rensa lite oftare :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters