Lite snö i Helsingfors

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er?! Här i Helsingfors så har det kommit lite snö eller snöblask rättare sagt men visst är det mysigt när marken är täckt med lite snö?! Jag önskar mig en kall och härlig vinter med mycket snö! Det är ju så härligt att få klä sig i varma jackor, härliga stickade mössor, halsdukar, vantar och varma skor. Visst är det trevligt att dricka något varmt efter en härlig promenad lite glögg, varmchoklad med pepparkakor eller en stor kopp te med en god kanelbulle eller en smarrig kardemummakringla vänd i strösocker som jag åt idag. Mysigt eller hur?! Gillar ni vintern? Nej kära ni nu är det dags att natta i alla fall för mig. Ha det så bra. Tjingeling på er!

Kramar Nina





Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Oh vad mysigt!! längtar nu efter snö

2009-11-12 @ 18:23:51
Postat av: nina

Ja visst är det mysigt med snö och mörka vinterkvällar! Kram Nina

2009-11-13 @ 18:47:05
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters