Höstens utmaningar

Japp, det är höst nu! I alla delar i Sverige har vi börjat märka av kylan och se löven ändra färg! Men jag älskar verkligen hösten, tycker om att klä på mig, i varma koftor och mössor! Känns fint fint!
Det som är lite tråkigt just för min del är att jag nu går på en strikt diet, vilket innebär att det inte blivit så mycket matlagning för min del. Det känns och märks. För matlagningen är ju en sån stor del i mitt liv som jag verkligen älskar! Men å andra sidan är det inte så dumt att sambon min utvecklar sina matlagningskunskaper i köket ett tag!
Jag har även börjat ta tag i mitt körkort, 26 år gammal! (bättre sent än aldrig) och hade min första körlektion igår! Hur kul som helst! Nu vill jag så gärna ta kortet! Mer taggad än någonsin!
Så höstens utmaningar är min viktnedgång samt körkortet! Självklart är utmaningen att se till att ni läsare tycker om vår blogg! Jag ser framemot hösten och vintern! Gör inte ni det?

Glöm inte att skicka in era recept till "man tager vad man haver" och ditt recept på kladdkaka till "Älskade kladdkakor"

Maila in till oss!

Tuddles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters