Fredagsmys

Hej på er alla läsare! Hoppas att ni haft en trevlig vecka?! Det är alltid skönt när den efterlängtade fredagen äntligen är här, eller hur?! Själv så har jag haft en riktigt trevlig fredag, har kollat på "Efter tio" ett av mina favoritprogram, bloggat en del bara chillat helt enkelt och nu så ska jag gå till butiken och handla lite fredagsgott! Idag blir det Nacho de Luxe, det är nachochips, köttfärs, riven ost, sallad, tomat, rödlök, majs, oliver gräddfil och salsasås, det är såå gott :)! Det blir nog också lite godis att lägga i min nyinköpta Agneta Livijn skå;) Jag gillar verkligen hennes fina keramik. Jag önskar alla en riktigt trevlig helg! Tjingeling på er tills vi hörs igen...

Kramar Nina




Är den inte fin min lilla skål?!







Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken jätte mysig skål! ;D

2009-09-18 @ 20:14:53
URL: http://systrarnayster.blogg.se/
Postat av: mikko

men inga prickar? läste lite här o blev väldigt hungrig... damn... : )

2009-10-09 @ 12:08:51
Postat av: Nina

Hihi:)nä inte på den här:) men prickigt ska det va:)och rosa helst puderrosa...

2009-10-09 @ 12:25:46
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters