Hej på er det var länge sen!

Hej på er! Hoppas att sommaren har varit bra för er alla bloggläsare?! Själv så undrar jag vart sommaren tagit vägen?! Tiden har verkligen gått fort, har hunnit med allt möjligt trevligt dock som hör sommaren till båtutflykter, sola, träffat nära och kära  och så var min kära lillasyster här på besök, och vi gick på den mycket efterlängtade Madonna konserten. Men tyvärr så har det varit lite si sådär med vårat bloggande men det ska det bli ändring på nu! Så där med basta!
Nu är det ju höst och inte lika mycket fart och fläng som på sommaren så det bör finnas gott om tid för bloggandet:) Jag gillar hösten med alla dess vackra färger, hemmamys med tända ljus och en stor kopp med favoritteet, kura upp sig i stora sköna fåtöljen med en bra bok och en varm filt är heller inte så tokigt, kolla på en bra dvdfilm och så att sticka förstås. Håller precis på med att sticka en stor grå, varm halsduk till mig, har snart kommit halvvägs:) Nu får ni ha det så bra tills vi hörs igen ska koka en kopp te till mig och sticka lite innan Idol börjar...

Tjingeling på er och kramisar från mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters