Kärlek!

Jag ville mest bara skriva ett litet försenat "alla hjärtans dag" inlägg som är tillägnat min fina fina syster Nina! Vill mest säga att jag är så otroligt tacksam att jag har dig i mitt liv! Tacksam att vi har varandra, även om vi inte träffas eller rings varje dag så vet jag ändå att du alltid finns där! Glad att vi har denna fina blogg tillsammans, då den för oss närmare!
Älskar och saknar dig massor!
Ses snart igen och då har vi saker att ta tag i! Eller hur?

Här kommer den sena lilla alla hjärtans dag presenten!
Som fina Emelie > MadeByMLi gjort! Gå in på hennes blogg och titta!

Hon är hur duktig som helst! Tack!


En till dig och en till mig! <3

Kommentarer
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Åh vad fint! Ni verkar vara precis som min syster och jag. :-) Jättefint halsband! Kram på er!

2010-02-18 @ 20:28:17
URL: http://www.baraenkakatill.se
Postat av: Nina

Åh sötis där:)vad fint:)! Löööv u 2! och saknar dig med! puss puss vi ses snart igen;)och får ta tag i lite saker:)...

2010-02-19 @ 12:48:31
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters