Underbar choklad från Chjoko

Idag när jag var ute på stan och snurrade så hittade jag en härlig liten chokladbutik som heter "Chjoko". Jag blev väl bemött av tjejen som arbetade där och det är ju ett stort plus med trevlig personal! Jag köpte förstås med mig två supergoda praliner i smakerna champange och grädde... Så har ni vägarna förbi vackra Helsingfors så gör ett litet stopp på Chjoko. De har två butiker en på Lisagatan och en på Glogatan i Helsingfors. En kul grej är att man kan hyra Chjoko Lounge för möten, fester och varför inte till någon speciell bemärkelsesedag. Inom kort så öppnar Chjoko även en nätbutik. Mer info finns på www.chjoko.com       Hälsningar Nina


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad spännande! Får vi besöka sen när jag kommer till Helsingfors igen! :) KRAM!

2010-02-07 @ 09:47:44
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters