God fortsättning...

God fortsättning på år 2010 alla läsare. Jag har haft en riktigt härlig, lugn och mysig jul. Firat med mormor, mamma och company nära och kära helt enkelt har dock inte glömt bort er andra pappsen, alla syskon, kusin och faster etc. som tillhör min stora familj i Sverige och Finland listan kan göras lång!!! Julen har som sagt var firats med mycket god mat, gott sällskap och tack för många fina julklappar:)! Nu blir det lite jobb efter en härlig julledighet:) och sedan blir det blogga igen... Ha det så bra tills vi hörs igen och ta hand om er...
Tjingeling på er hälsningar Ninni

Här är några av alla mina fina julklappar...

Vår fina mikrovågsugn med grill...


Fina Aunt Hobbit glas         Kanonbra mjölsikt           Choklad i massor...


En fin kudde som duktiga mammsen har sytt:)



Lite dofta gott... Covet Pure Bloom SJP av min lille honey och och en
en liten julklapp till mig själv Dolce&Gabbana L'impératrice nr 3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters