Leif Mannerström

I julklapp fick jag kokboken "Husmanskonst" av Leif Mannerström. Han driver restaurang Sjömagasinet i Göteborg och vann årets kock 2007! Jag har haft lite koll på honom, men det var när jag fick kokboken som jag insåg vilken härlig man detta är! Underbara recept och grundligt förklaringar varför man tillreder som man gör! Detta är ett måste att ha i sina kokboks samlingar!

Inte nog med det så hade min bror ringt till restaurangen och fått boken signerad till mig! :) Sånt är ju helt underbart! Tack kära bror lillstrumpa!

Hälsningar Carro


Kommentarer
Postat av: Emmas Kök

Vad roligt med autografen också! Jag gillar också Leif men jag har inte så många böcker av honom, brukar titta i dem när jag är på biblioteket.. :)

2010-01-03 @ 17:01:16
URL: http://emmaskök.se
Postat av: Carro

Ja, jag har haft smått koll på honom! Men genom att bläddra i hans kokbok så inser man vilken karl detta är! :)

2010-01-03 @ 22:42:05
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters