Tvålparadis mitt i Helsingfors

Idag har jag haft julshopping och upptäckt att det har öppnat en ny "Lush" butik här i Helsingfors på Alexandersgatan. Åååå vad jag har väntat att det äntligen ska öppna en av mina favoritbutiker mitt i city, det finns två butiker till här i Finland. Jag hade inte hört nåt om att de skulle öppna en ny butik i Helsingfors, så idag kan man säga att jag nosade mig till butiken, man känner ju igen den härliga doften som snabbt brukar sprida sig ut på gatan. Jag tänkte: den här doften känner jag igen" och mycket riktigt där var den Helsingfors nya "Lush" butik. Jipppii, nu slipper jag släpa dessa underbara tvålar och dylikt från Sverige :) Nej nu måste jag få i mig nåt, sedan ska jag träffa min svägerska Tiina.

Tjingeling på er och ha en riktigt trevlig fortsättning på Luciadagen...

Kramisar Syster Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters