Grattis kära mormor 106 år

Jag vill gratulera min lilla kära underbara mormor som fyllde 106 år igår och hon firades med ett kalas, 6 års kalas som hon själv säger :) . Det bjöds på pastejer, äppelkaka, aprikoskaka och gräddtårta mumsfilibabba. Hon fick mycket blommor, lite servetter, wasabinötter som hon älskar och annat smått och gott, det är svårt att köpa presenter till en 106 åring som redan har allt, men jag vet att det hon uppskattar mest av allt är när hon har sina nära och kära omkring sig det är ju mycket viktigare än alla presenter. Så jag tror att mormor var riktigt nöjd med sitt kalas. Hälsningar Nina





 



Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIS SÖTA IRENE! :) Mormorn som bara pratar och pratar!

2010-02-21 @ 17:06:38
URL: http://thevolup.blogg.se/
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Åh vad mysigt! Min mormor är 96, och hon är bäst i hela världen! :-)

2010-02-22 @ 21:35:56
URL: http://www.baraenkakatill.se
Postat av: Christa

106 år! Shit va grymt!!!

2010-03-23 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters