Sunday Pancakes!

Idag hade jag en otroligt mysig dag med min kära syster Nina. Det är ibland vi lyckas träffa varandra, så där vardagslikt. Vilket är underbart, men ofta vill man ju ses längre. Att det inte ska vara så begränsat med tid. Men jag är glad för den tid vi faktiskt får tillsammans!
Vi träffades som vanligt vid Fältöversten och promenerade till Café Foam, en av våra favortiställen. Drack varsin roobioste och åt deras super goda american pancakes, med glass och bär/frukt. Satt himlans fint!Pratade om allt mellan himmel och jord, som bara vi kan! Måste dock uppmärksamma på en av tjejerna där som var så fantastisk trevlig! Riktigt serviceminded, sånt älskar jag att se! Fantastisk människa, trist att jag inte fick reda på hennes namn. Men stort plus till henne! Efter fikastunden blev det en sväng på Fältis, köpte te på Kahls och kikade in i butikerna, sen var tiden slut. Nina gick tillbaka till jobbet och jag begav mig hem.


Funderar på att göra en kreolskgryta ikväll!
Tänkt på den så länge nu, och passar perfekt med fläskfilébitarna från i fredags! Håll utkik!

Kramar
Carro

Kommentarer
Postat av: Filibabba

Åh vad gott det ser ut! :-)

2010-09-12 @ 17:14:11
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Jennie/ Vanilla sky

Himmel vad gott! Nästa söndag blir det pannkaksfrukost här hemma minsann :)

2010-09-12 @ 21:13:51
URL: http://vanillaskykitchen.blogspot.com
Postat av: Seiliodiend

ubrania dla dzieci

2012-09-04 @ 17:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters