Leila Lindholms hemsida

Tänkte tipsa er om en av mina favoritkockars hemsida och det är nämligen ingen mindre än Leila Lindholms hemsida. Där får man lyssna på härlig jazz och låta sig inspireras av hennes recept och läsa om vad som är på G med Leila. Så jag kan varmt rekommendera dig att ta en titt på den :) Måste bara tillägga att jag gillar hennes sätt att blanda olika stilar när hon lägger upp maten, det är en härlig mix av bl.a.mormors gulliga porslin, shabby chic, femtiotal och marockansk stil helt fantastiskt tycker jag.

Och så gillar jag ett av hennes uttryck citerat från boken "Leilas Middagstips"

"Less is more. Det är ett av mina favorituttryck. Det stämmer nästan alltid. Med matlagning vill man göra det så enkelt som möjligt för sig. Dessutom kan fler vara med och leka i köket. Varför krångla till det?"

Citat ur  boken Leilas Middagstips


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack för berömmet och din kommentar. Jag är också en stor fan av Leila :D . Jättefin blogg :D



Nadja

2008-11-05 @ 20:44:47
URL: http://nadjasculiness.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters