Vinter tider!

Nu börjar vintern komma och november börjar lida mot sitt slut! Redan nästa helg är det första advent och massa bak och stök bli det i vår kök. Även här på systrarna ysters blogg blir det lite julteman! Nästa helg ska jag på adventsmys med min familj och släkt, så jag ska hjälpa min käre mor med tilltugget. Mycket gott finns det! Gud vad jag älskar julen! Gör inte ni det? Idag ser jag snön falla utanför mitt fönster och jag önskar verkligen att det håller i sig med just snön och inte blir gråslask! Och en riktig dröm vore att få en vit fin jul.

Tuddles!
Syster Carro


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! HIttade precis hit, efter att din syster varit inne hos mig.

Här verkar finnas goda recept på både det ena och det andra. Jag återkommer definitivt hit.

Kul att ni bloggar tillsammans, dessutom. Själv har jag ingen syster att dela nöjet med, så jag får kämpa på på egen hand...;).

2008-11-22 @ 12:47:20
URL: http://www.annikas-smaskens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters