Back in Sweden!

Nu har jag kommit hem från Finlandskryssningen, lite seg men ändå utvilad och frisk! Har haft en kanon mysig tid tillsammans med familjen. Ätit och njutit av mycket, allt i från mat, shopping och umgänge. Känner mig harmonisk!
Var väldigt kul och umgås med syster yster min, då jag saknat hennes närvaro speciellt sen hon var här i Sthlm sist. Men man får vara tacksam för dom underbara stunderna man har tillsammans! Ska lägga upp lite bilder från vår vistelse i Helsingfors, där vi gick omkring på marknaden och testade finska delikatesser! Nu ska jag packa upp min finska senap, köttpirogerna och Karelska piroger samt det finska brödet.

Moi moi!
Syster Carro












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters