Att skratta är bra...

Att skratta är bra för hälsan är ju konstaterat! Talade just med min kära syster i telefon och  plötsligt började hon gapskratta åt mig, ni vet så där när man håller på att skratta ihjäl sig och tårarna bara sprutar?! Och det slutade ju med att jag fick samma skrattanfall på andra sidan linjen och det var om ett litet stavfel på bloggen "förkyldning" med d tänk vad bra att man kan skratta åt så lite. Ni tänker väl att vad är det för skoj med det , men det var en grej mellan mig och min syster, ett sånt där anfall som man kan få ibland av just ingenting! Alla borde få skratta så man gråter minst en gång om dagen. Det sägs ju att skratt förlänger livet :)

Syster Nina

Kommentarer
Postat av: Carmen

HAHAHAHAHA! Jag skrattade så mycket att jag nästan kissade på mig! Livet är för skoj ibland! Love you Sis!

2008-09-28 @ 12:55:13
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters