Skagen alá Sthlm

Skagen i alla dess former! Jag använder skagen på bröd, till smörgåstårtor, bakpotatis, krustader... ja i mycket!
(4 portioner)


400gram skalade räkor
½ dl majonäs
½ dl créme fraiche
Finhackad dill
½ msk citronsaft
salt & peppar
(Garnera med löjrom och dill)


Blanda ihop räkor med majonäs,créme fraiche och finhackad dill och
                                                   smaka av med citron, salt och peppar!

Vill man få en extra fyllig skagen brukar jag blanda i crabsticks! Riktigt mumisgt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Och denna är hur god som helst!!

Jag vet inte hur många jag åt på bröllopet!!

2008-09-23 @ 19:09:28
Postat av: Sysslingpyssling Emmie

Gott blir det även om man blandar röd stenbitsrom i röran, finfinfinhackad gurka, lite naturell keso + finhackad gravad lax :D

2009-06-28 @ 23:12:52
URL: http://lifealaemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters