Söndagsmorgon

Godmorgon på er!
Idag vaknade jag rätt tidigt vilket är ovanligt för mig , i vanliga fall tar jag mig inte upp från sängen före tio. Men idag så klev jag upp och startade en tvättmaskin, bytte lakan och dammsög och satte på tv:n för att titta på söndagsmorgon på tv 4 med Tilde de Paula. Otroligt vad man hinner med när man kliver upp tidigare,men nu så börjar det kurra i min lilla mage så det är väl dags att fixa en god söndagsfrukost till sig.
Mmm...  undrar vad jag ska fixa? Det blir en god ost och skinkmacka med gurka och ett kokt ägg, lite turkisk youghurt med lite flytande honung och rostade pumpafrön, ett glas apelsinjuice och en kopp rooiboste.
Sedan ska jag ta mig en liten dusch och bege mig ut i det fina söndagsvädret och åka och hälsa på min lilla mormor. Ha det bra och njut av söndagen!

Tjingeling på er!
Kramar Ninni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters