Helgen som gick...

Känner att jag inte hunnit sitta någonting vid datorn och framförallt inte hunnit skriva så mycket på bloggen. I och med flytten så bor jag fortfarande i kartonger, min dator är ouppackad och rutinerna har inte kommit igång. Men visst är det härligt att flytta! Börja om från början på något sätt. Älskar faktiskt den nya lägenheten! I helgen har jag och MIcke besökt Ikea (igen) och målat datarummet. Nu är det bara lite tapeter som ska upp sedan är allt gjort för vår del. På måndag kommer målarn från hyresvärden och ska göra iordning sovrummet, hallen och köket! Så efter det så är alla rum nytapetserade och fina! Underbart! Nu ska jag fixa en mysfrulle med juice, ägg och gott bröd!

Tuddles!
Syster Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters