2009 fortsätter och ny design!

Veckorna har gått sedan jag skrev några ord på den här bloggen förutom massa recept och idéer! Jag är mitt uppe i en flytt, jag flyttar nu till helgen så det är hundra saker att tänka på! Och vad mycket saker man har dessutom! Otroligt galet! Men det känns bra att hinna rensa ut det mesta. En ny start i livet! Känns underbart!

Sen har vi ju en ny design här på systrarna yster! Har blivit ett riktigt upplyft! Lättare att hitta i menyerna och vi har fått fler kategorier! Och Systrarna Yster har ingen mindre att tacka för än vår minsta lilla syster Jenny! Hon har fixat och donat, fipplat och grejjat! Vi har fått ett sådant fint resultat! Vill tacka dig, mini systeryster för ett kanon jobb! Vi är verkligen så stolta! Pussar och kramar till dig från oss!

Tuddles!
Syster Carro










Kommentarer
Postat av: N A K E N - J E N N Y

Nemas <333333333333

2009-01-27 @ 17:42:34
URL: http://nakenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters