Gulliga butiken Kämppä i Helsingfors

När jag var ute och strosade på stan med min vän Hanna så hittade vi en liten gullig butik på Kaptensgatan i Helsingfors.Här hittar man fina inredningsprylar som soffkuddar, ljusstakar, ljus och tvålar etc. Införskaffade mig en ny, fin,och somrig tygkasse som är cerisefärgad med vackra blommor på från danska "Broste" som jag alltid bär med mig istället  för att köpa en massa plastpåsar hela tiden, man måste tänka grönt i dessa tider. Jo och äntligen så skaffade jag mig en ny necessär från "Ceannis" också den väldigt somrig. Butiken är värd ett besök om man har vägarna förbi Helsingfors förstås :).


Adress:
Kaptensgatan 11
00140 Helsingfors
Telefonnr:040-592 8283

Öppettider:
Tis - Fre 11-17.30
Lördag 10.30-14.30
Sön - Mån STÄNGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters