Februari månad är över!

Vi vet ju alla att februari månad är kortare än alla andra månader och allt går ju så otroligt fort! Min februari har bestått av flytt, flytt och återigen flytt, det är ju så man blir kräkfärdig på alla kartonger! Min dator har varit nere och lägenheten i en enda röra. Men nu äntligen så är det fungerbart här hemma och vi kan börja komma in på alla "detaljer" ÄNTLIGEN! Jag håller redan på att planera in att odla mina växter. Man ska ju sätta dem i mars-april så snart är det dax! Så nu har jag lovat mig själv och tänker lova min syster Nina att jag ska försöka ägna mig mer åt vår blogg! Min matlagning har också blivit försummad vilket känns otroligt trist! Men nu sörrni! Våren är på väg och mer mat kommer! Härligt va!

Syster Carro är tillbaka :)

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters