Höstmörkret och festligheter!

November redan! Och snart december och jultider! Men innan det så är det några stopp på vägen. Min andrehälft fyller år i helgen, då har vi tänkte att bjuda våra släktingar på lite mumsigheter. M har specifikt önskat sig smörgåstårta! Det är verkligen hans favorit. Visserligen har jag tröttnat lite på att äta dessa samt att göra! Men när älsklingen tindrar med sina bruna ögon är det svårt att säga nej!
På kvällen blir det även en sk. drinkfest hemma hos oss tillsammans med våra vänner, som går ut på att alla köper med sig någon spritsort. Sedan har vi ett bord med olika tillbehör och dylikt! Så alla får chans att göra härliga drinkar! Vi ska försöka oss på glassdrinkar! Efter ett besök på "Vampire Lounge" i Sthlm så blev vi besatta av dessa gudomligt goda drinkar! Ska dela med mig i bloggen senare ;)

Den 28:e november ska även min sida av släkten ha första adventsfirande tillsammans. Vilket går ut på enklare mat samt kaffe med dopp! Hur kul är inte det? Förra året gjorde vi vår klassiska silltårta alá Lindkvist! Den ni!

Nu ska jag faktiskt försöka natta, haft en lång och hård arbetsdag utan dess like!
Hoppas ni alla får en fortsatt fin kväll!

Kramar Syster Carro


Kommentarer
Postat av: Helena Ljunggren

Ja, snart är det ÄNTLIGEN december och pysslandet kan ta fart på riktigt :)

2009-11-18 @ 09:31:38
URL: http:// www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters