Lördag

Idag har det varit en riktigt härlig lördag. Bara tagit det lugnt vaknade vid 10 tiden och lagade frukost och kollade på Nyhetsmorgon lördag. Trots att det på H&M var full rusning på Jimmy Choo kollektionen, hade varit kul att kolla på kollektionen men det har blivit en sån hysteri, och vem orkar gå och trängas med alla??? Brukar alltid kolla in H&Ms gästdesigners men inte denna gång kände som sagt var inte för att trängas med en massa folk idag så det får bli till nästa gång rättare sagt den 5 december då det är dags för Sonia Rykiel. Efter frukosten så begav jag mig till min kära lilla mormor med mamma och åt lunch och fikade med henne:). Ja och nu är jag hemma igen och har använt mig av min konstnärliga ådra och gjort lite Collage, det är både kul och avslappnande. Min lördagsmiddag bestod av varma mackor med skinka, ost, tomat och basilika gjorda i mackjärn med ett stort glas med kall mjölk mumsfilibabba... och till dessert te och en Paradis chokladask som jag fick av min kära och gulliga mamma och så nyaste nummret av Klassiska Hem & Antik i favvofåtöljen kan det bli bättre?! Ha det bra tills vi hörs igen! Tjingeling på er! Kramisar Nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters