Min trevliga dag...

Idag var jag och hälsade på mammsen vi fikade på balkongen och hade det mysigt! Vädret här i Helsingfors har varit ljuvligt: strålande sol men det har inte varit så varmt men den som väntar på något gott... Sedan gick vi en sväng till lilla mormor där det återigen blev fika! Nu är jag hemma och funderar på hur jag ska ordna i köket för att få lite mera arbets och -förvaringsutrymme och om jag ska skaffa en till liten hylla till mina kokböcker :) ...
Nej nu ska jag ta en kopp te och titta på repriser av Sex and the city. Jag bara älskar den serien :) Ska bli kul att se "sina vänner" i den nya SATC 2...
Ha det så bra!
Tjingeling på er kramisar Nina


Kommentarer
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Sex and the City är ju bara så bra! Dagen efter jag kom hem från Indien gick jag och såg tvåan, jag kunde inte vänta! Och den var jättebra, de som ger den dålig kritik kan slänga sig i väggen. Den första filmen gick lite mer i moll och handlade ganska mycket om allas förhållanden, den här handlar mer om tjejerna och när de har roligt i stället. Lovely!

2010-06-01 @ 20:17:17
URL: http://www.baraenkakatill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters