Min kära lillasyster

Idag blev det tidig väckning för Systrarna Yster, för att lill Yster skulle åka hem till Sverige igen. Efter nästan tre hektiska dagar med "Madonna yra" (inklusive span) ,konsert, shopping, hälsa på släkt, promenader, fika på stan och annat trevligt och lite sömn så blev dags för min kära lillasyster att åka hem. Dagarna har gått såå fort, och jag skulle ha önskat att det inte gjorde det så att hon skulle ha stannat kvar lite längre... men vi träffas ju snart igen när man går på jobb :). När du läser detta så är du redan hemma hos älsklingen din ;) Här kommer i alla fall lite trevliga och roliga bilder från din vistelse i lovely Helsingfors!

















Kommentarer
Postat av: Carro

Aaaawee! Ville inte heller att det skulle ta slut! Hade ju så himla bra! Tack tack tack för en underbar helg! Min konsert-buddy! M-dolla! PUSS!!!

2009-08-08 @ 12:59:46
URL: http://thevolup.blogg.se/
Postat av: Nina

M-dollah

2009-08-08 @ 13:53:30
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters