Madonna till Helsingfors - Äntligen!



Åh som jag har väntat, ja över 20 år närmare sagt på att äntligen få se min stora Idol Madonna. Ja det är sant Madonna kommer äntligen till Finland med sin "Sticky and Sweet Tour" .Konserten ska hållas i Helsingfors  den 6 augusti  2009 och biljetterna släpps nu på måndag. Så med andra ord blir  det tidig väckning för mig, ska hänga på låset tills det öppnar :)Så nu håller jag tummarna på att jag ska få biljetter, för de kommer gå åt som smör i solsken!!! Få se om min lilla syster yster kommer med mig och trängs på konserten ,det vore väldigt kul, senast så var vi på Robbie Williams konsert och på Stadion i Stockholm och trängdes :), men det är ett bra tag sen dess. I vilket fall som helst så vore det trevligt om hon kom hit till andra sidan av pölen och kollar på Madonna med mig :)

Tjingeling på er och trevlig helg :)!
Kram Nina

Kommentarer
Postat av: Carro

Det skulle verkligen vara hur kul som helst med Madonna! Ska som sagt kolla upp kostnaderna och så!

Hör av mig sen syster favvo yster! ;)

2009-02-07 @ 10:13:23
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters