Snacka om nervöst...

God kväll på er! Som jag tidigare skrev så kommer min stora idol "The queen of  Pop" Madonna hit till Helsingfors och imorgon är det dags att skaffa biljetterna en biljett till mig och en till lillsyster yster :) ! Puh jag känner mig en aningen stressad, tänk om biljetterna hinner sälja slut fast jag är i tid ?! Som jag sa så ska jag hänga på låset kl.07.30 och biljetterna släpps kl.09.00...
Så gud vare med mig :) Nu är det snart nattinatt för mig... Återkommer imorgon. God natt på er!

Kramar Ninni
Tjingeling på er...

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kommer grejja detta syster! Ska bli sååå kul och gå på konsert med dig igen! verkligen systeryster tid! Puss puss!

2009-02-08 @ 23:28:42
URL: http://systrarnayster.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej. Tack för komplimangen. Den glädjer. Hoppas att du fick tag i biljetterna till Madonna. Må så gott. Le fumet

2009-02-09 @ 00:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters