Hej på er!

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er?! Själv så har jag ledigt och har haft lite smått ont i halsen några dagar, har blivit kall pga. det blandade vädret varmt, kallt, regnigt,varmt och kallt. Blir det aldrig en ordentlig varm sommar här i Helsingfors kan man ju fråga sig?! Har pysslat med allt möjligt, har haft ett "skoprojekt" vilket betyder att jag har kollat igenom mina skor och fixat  i ordning dom  i små " skohyllor " som jag köpt från Ikea, blogga en del, läst  Madonna biografi, strosat runt på stan, solat( då det var fina, varma dagar och framförallt chillat för är det inte det man också ska göra om man har sommarledigt?!! Ha det så bra nu tills vi hörs igen.

Tjingeling på er


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du kryar på dig syster!Låter som om du haft det jätte mysigt annars! Puss puss

2009-06-13 @ 17:11:44
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters