www.ninnispalett.blogspot.com

Jag tänkte tipsa er om min personliga blogg Ninnis Palett. Bloggen är ganska ny så vi får se hur den kommer att utveckla sig det ska bli spännande att se. Det är i alla fall en liten livsstilsblogg där jag skriver om lite allt möjligt som jag är intresserad av bl.a. mode, inredning, mina collage och handgjorda kort och annat trevligt som sätter guldkant på vardagen. Så om ni har lite extra tid och lust så kan ni ju kika in på den och se vad jag bloggar om förutom när jag bloggar på Systrarna Yster. www.ninnispalett.blogspot.com
Tjingeling på er.../ Nina



Kommentarer
Postat av: Carro

Ljuvligt! :)Jag ska iallafall följa din privata blogg! PUSS SIS!´<3

2010-09-19 @ 11:41:27
URL: http://systrarnayster.blogg.se/
Postat av: Ninni

:)vad trevligt ser framemot att du tittar in:)! puss puss

2010-09-19 @ 12:04:34
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0 bloglovin Matbloggstoppen free counters